Endless Love

죽기전에들은ost 2008. 9. 15. 14:51
사용자 삽입 이미지



영화 endless love (1981) 의 주제가는
로맨틱한 노래의 대표곡이죠
특히 라이오넬 리치와 다이애나로스의 듀엣은 정말 최고였습니다.
영화는 비록 브룩쉴즈 한명때문에 만들어진 영화라서
별로였지만
주제가만은 최고였죠



0123456789101112




사용자 삽입 이미지

Diana Ross & Lionel Richie  - Endless Love


My love, there's only you in my life

The only thing that's bright

My first love, you're every breath that I take

You're every step I make

내 사랑.. 내게는 당신 뿐이에요 빛나는 단 한 사람이죠

내 첫사랑.. 나의 숨결 하나하나가 당신이고

나의 한걸음 한걸음이 당신이에요


And I want to share all my love with you

No one else will do

And your eyes, they tell me how much you care

Oh yes, you will always be my endless love

당신과 내 사랑을 나누고 싶어요 누구도 아닌 당신과..

당신 눈은 얼마나 날 아끼는 지 말해주네요

그래요 언제나 당신은 나의 영원한 사랑이에요


Two hearts, two hearts that beat as one

Our lives have just begun

Forever, I'll hold you close in my arms

I can't resist your charms

두 심장이.. 두 심장이 하나가 되어 울려요 우리 삶은 이제 시작이죠

영원히.. 내 품에 당신을 꼬옥 안고 싶어요

당신은 너무나 매력적이에요


My love..oh love  I'll be a fool for you, I'm sure

You know I don't mind, you know I don't mind

Cause you, you mean the world to me

I know I've found in you, my endless love

내 사랑.. 당신을 위한 바보가 되겠어요 기꺼이..

그런 건 아무렇지 않아요 아무렇지 않아요

당신이, 당신이 내게는 모든 것이니까요

당신에게서, 나의 끝없는 사랑을 찾았어요


Oh, and love  I'll be that fool for you, I'm sure

You know I don't mind, You know I don't mind

You'd be the only one 'Cause no one can't deny

This love I have inside And I'll give it all to you

My love, My endless love

내 사랑.. 기꺼이 당신을 위한 바보가 되겠어요

그런 건 아무렇지 않아요 아무렇지 않아요

오직 당신뿐이에요 누구도 부정할 수 없어요

내 안의 이 사랑을 모두 당신에게 드릴께요

내 사랑.. 내 영원한 사랑



Posted by 구름따라
l